Norite, kad apie jūsų prekės ženklą kalbėtų visi? Išbandykite nuomonės formuotojų turinį.
Darbas su nuomonės formuotojais, kitaip vadinamais – influenceriais, anksčiau atrodė prieinamas tik didžiausiems prekių ženklams.
Situacija pasikeitė, ir dabar influencerius savo žinomui bei pardavimams didinti gali pasitelkti ir jūsų verslas, kad ir kokio dydžio jis bebūtų.
Kada verta rinktis influencerių reklamą?
Daugelis prekės ženklų dar nėra išbandę šios rinkodaros rūšies, todėl gali būti sunku apsispręsti, ar nuomonės formuotojų turinys tinka jūsų verslui. Only media komanda influencerių efektyvumu neabejoja ir yra pasiruošusi suteikti išsamias konsultacijas, išsklaidysiančias abejones. Jūsų verslui nuomonės formuotojai gali padėti trejopai:
Pardavimai. Pasitelkę influencerį savo produktui reklamuoti, galite įtikinti auditoriją, jog jūsų produktas ar paslauga jiems naudingi, net jei prieš tai šie žmonės apie tai nesusimąstė. Šis būdas ypač gali greitai ir efektyviai padidinti pardavimus.
Žinomumas. Nuomonės formuotojai, subūrę specializuotą ir įsitraukusią auditoriją, gali pasiekti tiek pat žmonių, kiek ir populiarus naujienų leidinys. Tai leidžia jūsų prekės ženklui tapti labiau žinomam akimirksniu.
Reputacija. Pasirinkę bendradarbiavimą su nuomonės formuotojais, kuriais jūsų klientai pasitiki, sustiprinsite savo prekės ženklo įvaizdį ir taip įgysite konkurencinį pranašumą.
Nuo turinio iki pamatuojamų rezultatų su influencerių reklama
Nors dažniausiai pagalvoję apie influencerius įsivaizduojame šimtus tūkstančių sekėjų turinčius asmenis, ne ką mažiau paklausūs yra vadinamieji mikro influenceriai.
Mikro influenceriai, kurių sekėjų gretos – ne tokios didelės, bet ypač įsitraukusios. Jums nereiks sukti galvos dėl to, kuriuos išsirinkti. Only media komanda padės pasirinkti influencerių reklamos kryptį ir įgyvendins visus projekto žingsnius – jums beliks džiaugtis rezultatais.
- Sukursime efektyvią strategiją. Influencerių reklamos priemonės reikalauja pasiruošimo, todėl pirmiausia pateiksime jums samatą ir strategiją, kurioje apibrėšime ne tik kaip ir kokių rezultatų siekiame, bet ir kaip juos matuosime.
- Rasime tinkamiausius nuomonės formuotojus jūsų kampanijai. Puikiai pažįstame Lietuvos nuomonės formuotojų rinką, todėl atrinksime asmenis, subūrusius labiausiai jūsų produktu ar paslauga besidominčią auditoriją.
- Pasirūpinsime profesionaliu kampanijos įgyvendinimu. Atstovausime jūsų įmonę koordinuodami projektą, kuruosime turinį ir parengsime visus reikalingus dokumentus.
- Inicijuosime unikalius ir integruotus sprendimus. Platus Only media paslaugų spektras leidžia klientams pasiūlyti integruotus sprendimus, apimančius visas skaitmeninės rinkodaros priemones. Mes taip pat padėsime įgyvendinti didelio masto kampanijas: ambasadorių programas ar renginius.
- Įvertinsime kampanijos efektyvumą ir pristatysime rezultatus. Priklausomai nuo to, kokio tikslo siekė jūsų kampanija, įvertinsime jos sėkmingumą, remdamiesi ne nuomonėmis, o skaičiais. Aiškiai įvardinti rezultatai leis optimizuoti ateities kampanijas ir taip sutaupyti.
Kodėl nuomuonės formuotojų reklama yra veiksminga?
Nuomonės formuotojai kaip rinkodaros kanalas yra viena naujausių rinkodaros tendencijų.
Greitai įsiliejusi į komunikacijos specialistų darbotvarkes ir tapusi mėgstamu prekės ženklų pasirinkimu. Yra bent septynios pagrindinės priežastys, kodėl verta šią priemonę išbandyti ir jums:
1. Tikslinė auditorija. Pasirinkę tinkamą nuomonės formuotoją, pasieksite žmones, kurių pasirinkimai ir elgsena atitinka jūsų pirkėjo profilį.
2. Draugas, kuriuo galima pasitikėti. Nuoširdus influencerio reklamos turinys garantuoja artimą ryšį su auditorija. Dėl šios priežasties sekėjai pasitiki nuomonės formuotojų rekomendacijomis ir taip prisideda prie prekės ženklų augimo.
3. Unikalus turinys. Nuomonės formuotojų darbas – pateikti jūsų produktą taip, kaip dar niekas nepateikė. Vartotojų sugeneruotas turinys yra vienas iš svarbių elementų, padėsiančių didinti prekės ženklo patikimumą.
4. Formatų gausa. Influencerių turinys yra įvairus – nuo nuotraukų iki garso įrašų ar pasirodymų renginiuose. Turinio pateikimo būdų gausa leidžia sukurti dinamiškas kampanijas, paįvairinančias jūsų prekės ženklo komunikaciją.
5. Išskirtinės įžvalgos. Darbas su influenceriais padeda geriau suprasti, kaip auditorija mato jūsų produktą ar paslaugą, gauti grįžtamąjį ryšį ir identifikuoti tobulintinus aspektus.
6. Didelis įsitraukimas. Influencerių kuriamas turinys yra įtraukiantis ir lengvai suprantamas, todėl generuoja daug srauto. Papildomos priemonės, pavyzdžiui, konkursai ar kita aktyvacija, padeda šį srautą išnaudoti pirkimų ar kitų veiksmų skatinimui.
7. Kanalų įvairovė. Dirbame su nuomonės formuotojais, kurie savo auditoriją renka Facebook, Instagram, TikTok, Linkedin socialiniuose tinkluose, Youtube platformoje arba kuria tinklalaides, kurias galima išgirsti Spotify ar kitur. Jūsų prekės ženklas gali būti išgirstas ar pamatytas jūsų pasirinktose platformose.
Ar jūsų verslas pasiruošęs influencerių reklamos priemonėms? Pasikonsultuokite su mūsų komanda ir pasirinkite savo skaitmeninę kryptį sėkmės link.