Socialinių tinklų administravimas būdas bendrauti su savo klientais

„Only Media“ tobulėja kartu su socialiniais tinklais, kurie kasdien auga ir keičia, pristatydami vis daugiau galimybių verslui. Norime, kad mūsų klientai būtų žingsniu priekyje ir lenktų konkurentus, todėl siūlome visą spektrą paslaugų: nuo socialinių tinklų administravimo, ar bendruomenės valdymo iki mokamos reklamos.

Kodėl verta administruoti socialinius tinklus?

Mūsų socialinių tinklų komanda naudoja verslo duomenis turinio optimizavimui. Only Media specializuojasi strategijų ir valdymo srityje, kad užtikrintų nepriekaištingą jūsų prekės ženklo įvaizdį didžiausiose socialinių tinklų platformose: „Facebook“, „Instagram“, „Pinterest“, „Scnapchat“, „Twitter“, „LinkedIn“ ir „YouTube“. Kurdami kūrybiškas ir efektyvias kampanijas, savo partneriams teikiame strateginius ir socialiai orientuotus sprendimus, kurie padeda auginti investicijų pelningumo rodiklius. Savo klientus įtraukiame į rinkodaros procesą, kad jie galėtų būti tikri, jog gauna geriausios kokybės turinį ir strategiją.

Veiklos sritys socialiniuose tinkluose:

– Socialinių tinklų strategijos kūrimas
– Konsultavimas
– Mokama socialinių tinkų reklama
– Turinio kūrimas
– Akcijų organizavimas
– Nuomonės formuotojų pasitelkimas
– Matavimai ir stebėjimas

Socialinių tinklų administravimas – rinkodaros žingsniai

– Tikslinės auditorijos nustatymas. Nustatysime, kas sudaro jūsų tikslinę auditoriją socialiniuose tinkluose, įskaitant visus geografinius ir demografinius aspektus.

– Rinkodaros vykdymas. Tinkamai apibrėžę auditoriją, galime sukurti efektyvų socialinių tinklų rinkodaros planą ir efektyvias kampanijas.

– Reguliarūs suplanuoti atnaujinimai. Dalinamės dėmesį patraukiančiomis naujienomis ir vertingu turiniu.

– Nuolatinis stebėjimas ir reagavimas. Socialinių tinklų kampanijų rezultatų stebėjimas ir sekimas bei bendrų rezultatų vertinimas.

– Tyrimai, stebėjimas ir pritaikymas. Strategijos koregavimas ir pritaikymas pagal naujausias tendencijas ir tyrimus.

– Matomumo ir įsitraukimo skatinimas. Specifinės, jūsų prekės ženklui svarbios temos, aktualumo didinimas ir turinio dalinimasis įvairiais kanalais, tokiais kaip tinklaraščiai ir bendruomenių internetinės svetainės.

– Strategijos gerinimo analizė – vertiname rezultatus, pasitelkę pagrindinių duomenų analizę ir stebėjimo įrankius, koreguojame ir prisitaikome prie tendencijų ir atnaujinimų. Užtikriname, socialinių tinklų marketingas ir administravimas būtų kaip įmanoma efektyvesnis.

Socialiniai tinklų administravimas – verta rinktis efektyviausius

Prieš pradėdami naudotis socialiniais tinklais, turėsite nuspręsti, kurie iš jų yra geriausi jūsų verslui ar siūlomoms paslaugoms. Padėsime apsispręsti ir pateiksime jums išsamią kaštų analizę. Susipažinkite su galimybėmis jau dabar:

„Facebook.“ socialinis tinklas turi beveik 2,7 milijardus aktyvių vartotojų ir įvairiapusę auditoriją lyties, amžiaus, išsilavinimo, pomėgių ir kitų kriterijų atžvilgiu. „Facebook“ yra reikalingas tiems, kurie nori pasiekti plačią auditoriją.

„Instagram.“ socialinis tinklas yra reikalingas prekės ženklams, kuriantiems daug vaizdinio turinio. „Instagram“ auditoriją sudaro jauni vartotojai, dažniau – moterys. Ši platforma puikiai tinka verslui, susijusiam su mados, gyvenimo būdo, meno ar kitomis į vizualizaciją orientuotomis sritimis.

„Twitter.“ socialinis tinklas, turintis apie 320 milijonų aktyvių vartotojų visame pasaulyje ir mėgstamas tų, kurie ieško naujienų, domisi naujausiomis tendencijomis. Ši platforma idealiai tinka prekių ženklams, norintiems prisijungti prie pokalbių apie populiarias savo produkto temas. Tai taip pat puiki vieta dalytis turiniu su nuomonės formuotojais.

„LinkedIn“. B2B socialinės žiniasklaidos platforma. Naudodamiesi „LinkedIn“ galite rasti, bendrauti ir dalytis turiniu su žmonėmis pagal įmonės tipą, verslo pobūdį ar pareigas.

„YouTube“. Antra pagal dydį paieškos sistema pasaulyje, nusileidžianti tik „Google“. Čia galite kelti savo vaizdo įrašus ir palaikyti ryšį su auditorija.

„Pinterest“. Dar vienas socialinis tinklas, skirtas dalytis vaizdiniu turiniu. Tai tapo būtina vartotojams, besidomintiems amatais, namų tobulinimu, mityba, mada ir kt. Jei jūsų prekės ženklas parduoda produktą ar paslaugą, kuri puikiai atrodančią nuotraukose, tada „Pinterest“ – vieta, kurioje turite būti.

Kodėl socialinių tinklų administravimas turėtų būti patikėtas profesionalams?

Remiantis tyrimais, socialiniai tinklai yra antras populiariausias būdas (po paieškų sistemų) ieškoti ir tirynėti prekės ženklus. Socialiniuose tinkluose pateikiama informacija turi būti įtraukianti, aktuali ir įdomi. Mūsų komanda, teikdama socialinių tinklų administravimo paslaugas, kelia aukštus kokybės reikalavimus, kad padėtų klientams sutaupyti laiko bei pinigų, augti ir efektyviai didinti savo tikslinę auditoriją.

1. Dėmesys kokybei. Vartotojai visada teigiamai vertina nuolatinį ir kokybišką turinio srautą – tokiu turiniu dalinamasi dažniau. Taip pat, svarbu publikuoti tokį turinį, kurio svarba nenumenks po savaitės. Tuo pasirūpinsime mes.

2. Dėmesys duomenų srauto analizei. Stebime, kada jūsų tikslinė auditorija įsitraukusi labiausiai ir pagal tai renkamės, kokį turinį, kuriuo metu skelbti. Tam naudojame pažangius įrankius ir ekspertines žinias.

3. Dėmesys maloniam bendravimui. Bendraukite su vartotojais ir jie bendraus su jumis. Daugiau nei 83 proc. įmonių sprendžia klausimus ir skundus, gautus socialiniuose tinkluose. Tai puikus būdas parodyti, kad įmonė rūpinasi savo klientais.

Atlikti darbai